Assemblea General Ordinària 2021 de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes d’IPSI (AMPA)

Com cada curs, acomiadem l’any fent l’Assemblea General Ordinària de l’Associació.

Enguany es celebrarà el dijous, 09 de desembre de 2021, a les 20:00h a la Sala d’actes de Borrell 2. Us hi esperem per tal de presentar-vos i aprovar la memòria d’activitats i el balanç econòmic del curs 2020-2021, així com presentar-vos i aprovar el projecte d’activitats i del pressupost econòmic del curs 2021-2022. A més, aquest any toca votar nova Junta Directiva.

En breu es passarà la convocatòria oficial, però si hi esteu interessats, reserveu-vos la data!

Rebreu també per correu electrònic informació sobre les passes a seguir cas que estigueu interessats en presentar una candidatura a la Junta.