You are hereActivitat AMPA

Activitat AMPA

Per catalogar les pàgines que descriuen les activitats organitzades per l'ampa

Documental en família: Angry Inuk

10/12/2018 19:15

El proper dilluns 10 de desembre de 2018 a les 19:30 projectarem el documental ANGRY INUK a la sala d’actes de l’escola IPSI, després del documental l’antropòleg Francesc Bailón ens farà una xerrada on ens presentarà els Inuit, i compartirà les seves experiències amb ells així com portarà alguns objectes tradicionals Inuits.

És necessària la inscripció prèvia aquí, per preveure l’aforament.

iframe:

Gran Recapte d’Aliments 2018 amb Ampa IPSI

12/11/2018 18:30

Un any més des de l’AMPA IPSI ens impliquem en el Gran Recapte d’Aliments que es celebrarà el divendres 30 de novembre i l’1de desembre i us convoquem a participar-hi.

Aquest any amb un repte més gran que mai: omplir de famílies voluntàries 2 supermercats.

Dijous 22 de novembre data límit per apuntar-s’hi.

Xerrada: Emocions i aprenentatge: l’educació en clau de ROCK

15/11/2018 19:30

Benvolgudes famílies,

Dijous 15 de novembre a les 19.30 hores hi ha xerrada organitzada per l’AMPA.
Aquest cop tindrem amb nosaltres Salva Rock que ens parlarà d’educació, d’emocions i d’aprenentatge d’una manera diferent i a ritme de rock.

FESTA DE L’AMPA

11/11/2018 10:00

El proper 11 de novembre, per tercer any consecutiu a la casa de Colònies "La Granja" de Santa María de Palautordera, celebrarem la Festa de l'AMPA IPSI. Podeu pujar dissabte per començar la festa a sopar i dormir a les còmodes lliteres de La Granja, o venir diumenge al matí.

ON: A La Granja, a Santa Maria de Palautordera.

QUAN: Ens trobarem diumenge a les 10:00 h del matí, o dissabte a les 17:00 h de la tarda.

Taller ”Gestionar la frustració”

29/05/2018 19:00

Dimarts 29 de maig farem el proper taller organitzat per l'AMPA amb el títol "Gestionar la frustració".

El taller és subvencionat pel Centre per a Famílies amb Adolescents de l'Ajuntament de Barcelona i serà conduït per Raul Abril i Montserrat Farrés, psicòleg i educadora social, respectivament, d'aquest Centre.

Xerrada ”Bullying: una responsabilitat de tothom”

09/05/2018 20:39

Benvolgudes famílies,

El proper dijous 17 de maig a les 19.30 hores farem la primera xerrada d’aquest curs organitzada per l’AMPA de l’Escola amb el títol “Bullying: una responsabilitat de tothom”.

La xerrada va adreçada a persones que han van assistir a la primera xerrada sobre bullying que vam organitzar fa un parell d’anysdes de l’AMPA i tenen els coneixements bàsics sobre què és el bullying i els factors que l'afavoreixen. És, per tant, una xerrada de continuació i d’aprofundiment del taller inicial però podeu assistir-hi encara que no hi haguéssiu assistit al primer.

Cursa solidària, 13 de maig de 2018

13/05/2018 09:00

Ja la tenim aquí !!!!
La segona Cursa IPSI Solidària, es celebrarà el proper diumenge 13 de maig a l’interior del recinte de l’Escola Industrial. Hi haurà 6 curses atenent a les diferents categories, i tots els participants rebran una medalla de record.
Aquest any, els beneficis es donaran al Casal dels Infants.
Inscriu-te ja en aquest enllaç www.ampaipsi.cat/cursa.
El termini d’inscripció s’acaba el 5 de maig a les 23.59h, o fins a esgotar els 600 dorsals.

Club de lectura: L’estiu que comença de l’escriptora Silvia Soler

09/05/2018 19:30

Tal i com havíem anunciat reprenem el Club de Lectura amb el llibre “L’estiu que comença” de l’escriptora Sílvia Soler. Tenim la immensa sort que la mateixa Sílvia Soler ha acceptat la nostra invitació per comentar-lo tots plegats. L’activitat es desenvoluparà a la Biblioteca de l’escola, a l’edifici de Primària, el proper dimecres 9 de maig a les 19:30 hores. La durada prevista és entre 1 hora i mitja i dues hores.

Resultat concurs punts de llibre Sant Jordi 2018

Concurs de punts de llibre de Sant Jordi 2018
Per quart any consecutiu, des de l'AMPA hem convocat un concurs de punts de llibre per Sant Jordi on han estat cridats a participar tots els alumnes de l’escola dividits en aquestes quatre categories:
1a. categoria: Educació Infantil.
2a. categoria: 1r, 2n i 3r d'Educació Primària.
3a. categoria: 4t, 5è i 6è d'Educació Primària.
4a. categoria: ESO i Batxillerat.

Aquest dilluns 23 d’abril, després del pregó de la festa Major de l’escola, entregarem el guardó als quatre guanyadors d’aquest any.

The Good Son

26/04/2018 19:15

Shirley Berkovitz (Israel, 2013, 52 minuts)
VO en hebreu subtitulada en català

Les relacions familiars i la sexualitat.
Què passa pel cap d’un jove que decideix complir el seu somni a qualsevol preu? On hi ha el límit entre la realització personal i la fidelitat i honestedat cap a la família? Ens unim a la increïble història d’Or, un noi de 22 anys que, mentint els seus pares, molt conservadors, decideix seguir endavant a qualsevol preu. Un retrat apassionant sobre la por, el dubte, la importància de la família i la força de voluntat de ser un mateix.

Més informació en aquest enllaç.

AGENDA
La pel·lícula documental, The Good Son, es projectarà el dijous 26 d'abril a les 19:15, a la sala d'actes de l'Escola, amb la següent agenda:
• 19:15 Rebuda i accés a la sala
• 19:30 Inici de la projecció*
• 20:30 Col·loqui
• 21:00 Finalització de l'acte
* Es demana als assistents arribar amb temps per ser a lloc a l'inici de la projecció.

És necessària la inscripció prèvia aquí, per preveure l’aforament.

iframe: