Cursa IPSI Solidària 2021

Omplim Catalunya de Solidaritat! “Mou-te pels infants amb pluridiscapacitat”

L’evolució de la pandèmia no ens permet, per només un parell de mesos, fer la cursa de manera presencial. No podíem, però, quedar-nos de braços i cames plegades. D’acord amb la direcció de l’escola, hem decidit fer-la en format virtual.

Aprofitant que no ens hem de limitar a córrer per l’Escola Industrial, com que a l’IPSI no ens hi posem per poc, ens hem proposat el repte de fer activitat física per tot Catalunya, omplint totes les comarques d’esport. Entre totes les famílies hem d’aconseguir que almenys hi hagi una activitat esportiva al màxim de comarques catalanes!!

La Cursa, com cada any, és Solidària. Enguany donarem el 100% dels diners recollits en les inscripcions i donacions, a la campanya “Mou-te pels infants amb pluridiscapacitat” de NEXE FUNDACIÓ, una entitat compromesa, des de fa 40 anys, amb la infància amb pluridiscapacitat: nexefundacio.org

Trobaràs tota la informació clicant al següent enllaç